|
Tweet |
Kandıra Belediye Başkanı Erol Ölmez, göreve geldiği 2 yıllık süreci değerlendirdiği ve geleceğe dair projelerini paylaştığı kapsamlı bir bilgilendirme toplantısı düzenledi. Bölgenin ekonomi ve istihdam vizyonunu merkezine alan toplantıda, özellikle Kandıra Gıda İhtisas Organize Sanayi Bölgesi (Gıda OSB) ile ilgili verdiği müjdeler öne çıktı. Gıda OSB'nin sadece bir üretim sahası değil, aynı zamanda tarımı destekleyen bir ekosistem olacağını vurgulayan Ölmez, bölge halkının istihdamına dikkat çekti. Başkan Ölmez, “2024 yılında ilk fabrikamızı açtık. Kandıra’nın istihdamına katkı sağlayacağımızı söylemiştik ve bunu başardık. Şu an çalışan 120 kişiden 80 tanesi doğrudan Kandıralı hemşehrilerimizden oluşuyor” ifadelerini kullandı. Kandıra’nın en büyük problemlerinden biri olan ulaşım sorununa da değinen Ölmez, 5,5 milyar liralık yatırımla tamamlanan Kandıra duble yolunun bölgeye olan stratejik önemine vurgu yaptı. İlçedeki diğer standart problemlerin de hızla giderildiğini belirten Başkan, “Kandıra’mızı her alanda daha ileriye taşımak için kararlılıkla çalışıyoruz” dedi.
Programa; geçmiş dönem Sağlık Bakanı Kazım Dinç ve eşi Nihal Dinç, KBB Başkanvekili Berna Abiş, AK Parti Kandıra İlçe Başkanı Sertan Kulaç, Cumhurbaşkanlığı Kamu Görevlileri Etik Kurulu Üyesi İbrahim Karaosmanoğlu, AK Parti MKYK Üyesi Davut Coşkun Şiviloğlu, Ülkü Ocakları İl Başkanı Abdülkadir Özdemir, geçmiş dönem Kocaeli Milletvekili İlyas Şeker, geçmiş dönem İl Başkanı Mahmut Civelek, Şemsettin Ceyhan ve Mehmet Ellibeş, geçmiş dönem Kandıra Belediye Başkanları Mustafa Ören, Ünal Köken ve Adnan Turan, oda başkanları ile davetliler katıldı.