|
Tweet |
İzmit Mehmet Akif Ersoy Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencileri, Yalova’da düzenlenen 9. Arapça Münazara Yarışması’nda Türkiye birincisi oldu. Başarılarıyla Katar’da yapılacak Dünya Münazara Yarışması’nda Türkiye’yi temsil etmeye hak kazanan öğrenciler, Kocaeli Valisi İlhami Aktaş’ı ziyaret etti.
İzmit Mehmet Akif Ersoy Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi Dernek Başkanı Şener İnce, Dernek Başkan Yardımcısı Hamdiye Ayşe Kokoş, Okul Müdürü Fatih Şenocak, öğretmen İman Summakieh ve öğrenciler Vali İlhami Aktaş’ı ziyaret etti.Ziyarette öğrenciler Gülşah Ceylin Bakıroğlu, Hanife Zeynep Okudan, Nisanur Akat ve Zeynep Eslem Türkben de yer aldı.Türkiye birincisi olan öğrenciler, bundan sonraki süreçte Katar’da yapılacak Dünya Münazara Yarışması’na hazırlanacak.İzmit Mehmet Akif Ersoy Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencilerinin uluslararası yarışmada Türkiye adına mücadele edecek olması, okulun akademik ve kültürel başarı çizgisini bir kez daha gündeme taşıdı.Vali İlhami Aktaş, Türkiye’yi yeniden temsil edecek olan öğrenciler ve öğretmenlerine başarı dileklerini iletti.